Що модно, а що ні в дизайні інтер’єру

Що модно, а що ні в дизайні інтер’єру

Мода, тренди та тенденції в світі дизайну та архітектури. Що та як саме потрібно декорувати, як зробити гарний дизайн у своєму офісі, ресторані чи квартирі, щоб за короткий час він не застарів та не вийшов із моди, розповідає директор та власник дизайн-студії Роман Москаленко.

Як не дивно, але саме Україна та події, що недавно відбулися в ній, відіграли певну роль у формуванні напрямків та так званого розвитку дизайну в європейських країнах. У звичайних українців після втечі Януковича та подій, що розгорталися на Майдані, золоті унітази та золоті батони Януковича, позолочені картини Пшонки та й взагалі все, що належало до класичних стилів та елементів розкоші, викликало у людей неймовірну агресію та злість. Згодом почались бойові дії на Сході із початком фінансової кризи в Україні, яка частково почала зачіпати і країни Європи. Європа, як і увесь світ, досить пильно спостерігала за подіями, що відбувались у нашій країні. А далі відомі європейські бренди індустрії дизайну (в тому числі італійські, які щиро любили і люблять класику), для того щоб зменшити обурення людей і візуально усунути величезну прірву між бідними та багатими, штучно роздули раніше вже існуючий та мало кому примітний стиль лофт.

Стиль Лофт зародився у 40-х роках в індустріальних районах, фабричних будівлях та складах, недобудованих або розвалених приміщеннях, які у 1950-их роках стали популярними та стильними.

В результаті чого італійці частково на нетривалий період відійшли від улюбленої ними класики та розвитку сучасних стилів, надавши перевагу стилю лофт. Адже для бідних людей і так навкруги суцільний лофт, а багатим - типу так модно. Особливо мені стиль лофт в чистому вигляді не подобається, хоча його еклектика з іншими стилями (коли елементи змішують із сучасними або класичними стилями) виглядає досить оригінально та цікаво,- розповідає Роман Москаленко.

Далі події в Україні розвивались таким чином, що деякі провідні київські журнали з дизайну для того щоб усунути обурення людей через негативну реакцію на елементи розкоші, починають навіть переходити від стилю лофт в стиль примітивізм. Це коли просто серед голих стін, у кращому випадку пофарбованих, поставили один диван та стільчик, а журі та експерти з дизайну з розумним виглядом усім розповідають, як це гарно. Саме такими діями вони якщо не повністю викреслили, то як мінімум призупинили на 2 – 3 роки з розвиток дизайну в нашій країні. Хоча якщо враховувати обставини та події що відбувались в нашій країні, то можливо що саме на той період це було і правильне рішення, - розповідає Роман Москаленко.

А далі, хтось під певним тиском авторитетних брендів дизайну, а хтось добровільно, але досить велика частина київських дизайнерів не завжди якісно та професійно почали копіювати італійців та стиль лофт, який часто поєднували з примітивізмом. В деяких випадках коли не вводився стиль примітивізм, а було поєднання лофта та сучасних стилів чи класики, то справді виходило досить цікаво та гарно. Але в більшості випадків виходило щось не зрозуміле, що до дизайну чи краси немало ніякого відношення взагалі. А вже згодом більшість як чернівецьких дизайнерів, так і дизайнерів з інших областей сліпо почали копіювати київських. Там також далеко не завжди виходило все гарно, але в таких випадках, як власники барів і ресторанів, так і самі дизайнери прикривались словами, що це зараз в тренді і типу так модно.

А тим часом інші цілі країни і окремі міста, наприклад: Сінгапур, Сеул, Токіо, Дубай тощо, які стрімко розвивались, не потребували такого стилю як лофт, а тим більше – примітивізму. У таких країнах (містах) розвиток архітектури та дизайну поєднувався із новими технологіями і стрімко йшов вперед. Пізніше провідні європейські бренди індустрії дизайну, щоб хоч якось вирівняти та пом’якшити ситуацію поступово вводять до стилю лофт елементи та матеріали з еко-стилю, який у той період вже був на ринку, але і його разом із класикою трішки відсунули. А потім в один прекрасний момент європейські бренди вже більш кардинально змінюють своє ставлення, частково повертаючись до класичних форм, а частково розвиваючи сучасні стилі і починають наздоганяти ті країни, які за цей період в архітектурі та дизайні впевнено пішли вперед.

А далі знову все по колу: Київ копіює Італію, а Чернівці - Київ. Хоча узагальнювати дизайнерів всіх підряд також було би не вірно і говорити що прямо всі сліпо дотримуються тенденцій і лише їх копіюють не правильно. Певна кількість більш сильних дизайнерів та дизайн студій враховують нові тренди та тенденції, беруть від них саме цікаве але все рівно розробляють свій особистий продукт (дизайн), хоча більшість дизайнерів просто копіює. Проблема полягає в тому, що потрібен час для того, щоб розробити дизайн-проект. Поки київські дизайнери, які частково задають моду по всій нашій країні, скопіювали італійців, пройшов час, потім поки чернівецькі скопіювали київських, також пройшов час. І далі виходить така не зовсім втішна картина для нашого міста Чернівці. Київ вже майже повністю вийшов із стилів лофт та примітивізм і навіть починає виходити з еко-стилю, а точніше змішувати елементи еко-стилю із сучасними стилями і вже новими тенденціями. А велика частина власників чернівецьких барів та ресторанів лише зробили ремонт і відкрилися, а то все вже застаріло, не модне і виходить з трендів.

На питання, як бути в тренді та розробити такий дизайн, щоб поки власник втілить його в життя, він не застарів та виглядав модно і сучасно протягом років, - відповідає Роман Москаленко.

- Чи потрібно спостерігати за трендами і тенденціями в дизайні? – Однозначно так.

- Чи потрібно їх дотримуватись та сліпо копіювати? – Категорично ні.

Для того, щоб ваш інтер’єр виглядав стильно та красиво довгі роки, категорично не можна сліпо копіювати навіть провідні бренди з індустрії дизайну, адже вони, як мінімум раз на рік, а то і частіше роблять повне, а іноді кардинально інше оновлення свого асортименту, та й час також не стоїть на місці, і поки ви зробите ремонт, то все вже вийде із моди і застаріє. Дизайн потрібно розробляти ідейний або композиційний, можливо із прив’язкою до того чи іншого стилю, чи стильового напрямку, та частково все ж таки враховувати тенденції. Наголошую ще раз, дизайн повинен бути композиційним, а не брендовим на основі тенденцій. Та це зовсім не означає, що з новинок того чи іншого бренду в невеликих обсягах не можна використовувати їхній продукт. Також це не означає, що в них немає нічого цікавого, а навіть навпаки потрібно спостерігати за різними цікавими брендами, тенденціями та ідеями. І якщо якась цікава ідея вам сподобалась, то її не соромно використати, але не сліпо копіювати, а на її основі розробити взагалі зовсім інше - своє. Особливо це стосується тих випадків, коли робимо дизайн-оформлення в сучасних стилях, а не в класичних. Оскільки класика більш статична і там немає кардинального оновлення форм та асортименту в стислі терміни, то вже в класичних стилях можна в більшій кількості використовувати той чи інший бренд в дизайні.

Також ми повинні розуміти, що чим більше інформації із різних брендів, країн, тенденцій, трендів, течій та напрямків дизайну у вас є, тим краще. Можливо частково на їх основі, та враховуючи тенденції, але потрібно розробляти свій дизайн не схожий ні на один із тих які можна побачити на кожному кроці. Можна доповнити, що навіть бажано щоб частково ознаки світових та європейських тенденцій дизайну були присутні у вашому дизайн оформленні, але в любому випадку дизайн повинен бути не схожий на всі решту і мати свій індивідуальний стиль. Також це не означає що можна просто взяти різні ідеї з різних напрямків і просто скласти їх в кучу, насамперед потрібно вміти якісно обіграти ту чи іншу ідею і якісно розробити та вписати її в композицію враховуючи місце розташування та специфіку призначення приміщення, архітектурні форми та інші фактори що формують та впливають на розробку дизайн проекту . В такому випадку ваш інтер’єр буде виглядати красиво і стильно довгі і довгі роки.

Моду та тенденції в дизайні не потрібно наздоганяти чи дотримуватись – їх потрібно створювати!!!

Читать далее...

Сучасна скульптура

Сучасна скульптура

Скульптурні композиції - популярний напрямок творчості, їх створення - особливий вид мистецтва для людства в усі часи. Античність, шедеври епохи відродження, пишність бароко і витонченість рококо, лаконічний класицизм і кілька помпезний ампір - в створенні сюжетів цих стилів в скульптурні групи були значущими, впізнаваними елементами композицій великих майстрів. І сьогодні скульптура не тільки не втратила своєї актуальності, а й, збагатившись новими техніками та технологіями, стала ще більш популярною і значимою.

Лайфкастінг - техніка скульптури сьогодення і майбутнього

Гіпсові зліпки людського тіла і обличчя робилися і раніше, кілька століть назад. Але саме сьогодні, завдяки винаходу нових, безпечних, пластичних і довговічних матеріалів і основ, технологія отримала своє друге народження.

Lifecasting - це створення скульптурних декоративних груп для прикраси інтер'єру. Скульптурні твори, виготовлені за цією технологією, мають не тільки особисте, але й художнє значення. Вони дозволяють зробити декор кімнати, будинка унікальним, оригінальним і неповторним.

За своєю технологією Lifecasting - це виготовлення скульптури, скульптурної копії частини або всього тіла моделі (людини). Отримана з використанням спеціальних формувальних матеріалів копія моделі заливається ливарним складом, твердне і перетворюється в художній твір.

Читать далее...

Дизайн кухні

Дизайн кухні: сучасні рішення, тенденції, ідеї


Кухня - найважливіше приміщення будь-якої квартири, будинка. Тут проводять більшу частину часу господині, готуючи різноманітні та найвишуканіші страви. Тут збирається вся родина, відпочити, поділитися радощами і враженнями, насолодитися домашньою кухнею. Дизайну кухні приділяється пильна увага, оскільки навіть кожна дрібниця в інтер'єрі повинна поєднуватися з композицією, спільним баченням і задумкою.


Тенденції сучасного дизайну кухні
З огляду на, що квартири і заміські будинки сьогодні мають різноманітні планування, кардинально відрізняються від типових квартир минулого, формування інтер'єру теж зазнало значних змін. Наприклад, з'явилися і набули популярності кухні студії, просторі і комфортабельні. Набули актуальності нові стилі і їх різноманітні варіації.

Читать далее...

Дизайн інтер'єру

Дизайн інтер'єру: сюжети, акценти, матеріали Оригінальний і стильний дизайн інтер'єру - це успішне поєднання чинників смаку, актуальності, функціональності і ергономіки. Перед тим, як втілювати дизайнерську задумку, слід продумати обраний стиль і вивірити сюжет до дрібниць. Нюанси, штрихи, аксесуари і акценти, в кінцевому підсумку, у багатьох випадках визначають автентичність, затишок і грацію обстановки, бажання господарів і гостей якомога довше залишитися в приміщенні, насолоджуватися його органічною красою і зручністю. У виборі дизайну інтер'єру важливі наступні ключові моменти: 1. Визначення і чітке дотримання стильовому напрямку. 2. Грамотний підбір матеріалів, технологій, їх поєднання і застосування. 3. Художні особливості, оригінальні ідеї, що дозволяють добитися ексклюзивності, неповторності дизайну будинку.

Читать далее...

Дизайн спальні

Сучасна людина приділяє багато уваги дизайну свого житла. Незалежно від його розмірів - будь це маленька квартирка або будинок значних розмірів, - особливої уваги вимагає оформлення спальні.

Читать далее...